auto iz snova

Aluminijski okvir karoserije Audi Space Frame (ASF) teži samo 210 kilograma a okvir motora napravljen je od izuzetno laganog magnezija. Dizajn vozila Audi R8 GT je odraz koncentracije snage - mjeri 4,43 metra dužine, 1,93 metra širine i samo 1,23 metra visine. R8 GT ubrzava iz startne pozicije do brzine od 100 km/h za 3,6 sekundi, a od nula do 200 km/h  za 10,8 sekundi. A tempo ne popušta sve dok se ne postigne maksimalna brzina od 320 km/h.  Njegov motor je postavljen na sredini, blizu okomite osi; njegova masa je gotovo zanemariva prilikom brzih promjena smjera. R8 GT je vozilo koje je dinamično, precizno i stabilno u gotovo svakoj situaciji.
U Njemačkoj R8 GT stoji 193.000 eura.




  Mercedes-Benz E 63 AMG
Ovo je najjači E-model svih vremena. E 63 AMG pokreće 6,3-litreni V8 motor snage 386 kW, odnosno 525 KS koji razvija okretni moment od 630 Nm. Do 100 km/h E 63 AMG pojuri za samo 4,5 sekundi dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. S čak 525 konja ovaj bi model bez problema mogao uloviti i 300 km/h…
Savršeno zaustavljanje čak i kod dinamičnije vožnje osigurano je AMG-ovim kočnim sustavom s kočničkim diskovima na svim kotačima. Stabilnosti pridonose, kao dio serijske opreme, atraktivni 18“ AMG naplaci s gumama 255/40 sprijeda i 285/35 straga, dok se 19“ nalaze na popisu dodatne opreme.Top model E-klase u salone stiže krajem ljeta.

 Porsche 911 GT3
Šestero-cilindrični bokser je s 3,6 litre povećan na 3,8 litara, sada producira 435 konja i koristi izvanrednu Vario Cam tehnologiju ne samo tijekom usisnog već i tijekom ispušnog takta. To donosi još agresivniji odaziv svakim pritiskom papučice gasa u srednjim okretajima, dok su performanse još nabrušenije. Od 0 do 100 km/h GT3 ubrzava za 4,1 sekundu uz najveću brzinu od 312 km/h… Sa snagom su porasle i kočnice, a u ionako savršenoj kabini nije bilo potrebe za većim promjenama. Uz vrhunska sjedala i maleni upravljač vozačima je tek dovoljan pogled na okretomjer čije crveno područje počinje tek na 8.400 okretaja u minuti.